قوانین و مقررات

قوانین عمومی

کلیه اصول و قوانین وب سایت، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.

قیمـت کـالا و خدمـات:

محصولات ارایه شده در وب سایت، به صورت مستقیم از اپراتور رسمی و قانونی تلفن همراه (ایرانسل) خریداری و عرضه می شود. سیاست قیمت گذاری توسط اپراتور به صورت مصوب تعیین شده است.

برگـشت وجه و انصـراف از خریـد:

با توجه به اینکه محصولات موجود در فروشگاه به صورت پین کد،اتوشارژ و خط به خط می باشد لذا بعد از دریافت محصول به هیچ عنوان امکان برگشت وجه و انصراف از خرید وجود ندارد.در هنگام خرید دقت لازم را داشته باشید

مـدت زمـان اعتبـار قیمـت محصـولات:

قیمتها به دلیل نوسانات بازار روزانه به روز می شوند، قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در سایت منظور گردیده است معتبر می باشد

برگـشت وجـه در صـورت خرید و تراکنش ناموفق:

چنانچه شما مشتری عزیز در هنگام خرید به هر دلیل با مشکل مواجه شدید و بعد از کسر مبلغ از حساب بانکی شما پین شارژ به شما تحویل داده نشد یا به اصطلاح تراکنش ناموفق شد، بعد از گذشت ۲۴ ساعت وجه از طریق خود بانک به حساب شما برگشت داده می شود

پشتیبانی پین کد های ایرانسل ، همراه اول و رایتل:

پشتیبانی پین کدها به عهده اپراتور صادر کننده می باشد

ایرانســـل

شارژ ایرانسل بصورت رمز ۱۶ رقمی ارائه می شود. جهت استفاده از شارژ خریداری شده می بایست کد زیر را از چپ به راست در تلفن همراه خود وارد نمایید *۱۴۱*رمز ۱۶ رقمی# در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام شارژ، با پشتیبانی ایرانسل از طریق خطوط ایرانسل با شماره ۷۰۰ و با خطوط غیر از آن با شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید

همــراه اول

شارژهای همراه اول بصورت کد ۱۵ رقمی می باشند. جهت استفاده از این شارژها می بایست کد زیر را از سمت چپ به راست در تلفن همراه خود وارد نمایید *۱۴۰*#رمز ۱۵ رقمی# در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام شارژ، با پشتیبانی همراه اول از طریق خط همراه اول با شماره ۹۹۹۰ و با خطوط غیر از آن با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید

رایتـــل

کد شارژ رایتل بصورت ۱۶ رقمی ارائه می شود. جهت استفاده از شارژ رایتل خریداری شده می بایست کد زیر را از چپ به راست در تلفن همراه خود وارد نمایید *۱۴۱*کد شارژ ۱۶ رقمی#

در صورت بروز هرگونه مشکلی در هنگام شارژ، با پشتیبانی رایتل از طریق خط رایتل با شماره ۲۹۲۰ و با خطوط غیر از آن با شماره ۲۹۲۰-۰۲۱ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید

چند نکته بسیار مهم:

 

ـــ حتما از ایمیل معتبر جهت ثبت ایمیل استفاده نمایید تا اطلاعات خرید همچون کد پیگیری و نوع محصول خریداری شده برای شما ارسال شود تا در مواقع ضروری و پیگیری خرید در دسترستان باشد

ـــ در هر خرید حتما شماره تراکنش بانک را تا پایان خرید نزد خود نگه دارید تا چنانچه نیاز به پیگیری خرید داشتید از آن استفاده نمایید

درهنگام خریدخط به خط هنگام وارد کردن شماره مورد نظر خود دقت کنیدچون عواقب ناشی از ارسال نادرست برعهده شماست .

همچنین به دلیل اینکه ارسال خط به خط دستی صورت میگیرد لذا ممکن است تا ۱۲ ساعت طول بکشد ولی سعی ما بر این است در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.همچنین برای ارسال سریع میتونین بعد واریز مبلغ باتلگرام پشتیبانی تماس بگیرین

درصورتی که هریک از فیلدهای شارژغیر قابل انتخاب بودن این بدین معنی میباشد که شارژمربوطه درحال حاضرتمام شده لطفا بعداز چند ساعت دیگه امتحان کنین.